مشاور وکیل طلاق

ساخت وبلاگ

مشاور وکیل طلاق که هر دو طرف با توافق یکدیگر درخواست طلاق میدهند و هر دو رضایت به جدایی از هم را دارند.  این در حالی است که در طلاق غیر توافقی یکی از طرفین مصر به جدایی و طرف دیگر ناراضی از این عمل است . از آنجا که طلاق یک ایقاع تشریفاتی است در هر صورت در هر دو نوع از طلاق باید مراحل و تشریفات قانونی طی شود تا حکم  طلاق از سوی دادگاه خانواده صادر و صیغه ی طلاق جاری شود  . اما در کل طلاق توافقی راحت تر و سریع تر از طلاق غیر توافقی صورت میگیرد . به خاطر داشته باشید طلاق توافقی به این منزله نیست که بعد از تقاضای طرفین فورا صورت بگیرد زیرا در هر صورت دادگاه خانواده مراحل خود را تا صدور حکم طلاق طی میکند و توافق طرفین تاثیری در طی کردن این روند ندارد . اگر شما و همسرتان برای طلاق توافق دارید باز بهتر است قبل از هر عملی مشاوره طلاق توافقی انجام دهید و سپس درخواست طلاق کنید . برای آگاهی از مراحل طلاق توافقی از طریق تیم حقوقی سایت آوای مشاوره وکیل طلاق  وره طلاق را انجام دهید تا با کسب اطلاعات از روند دادگاه آگاهانه تر اقدام به طلاق کنید

مشاور وکیل طلاق...
ما را در سایت مشاور وکیل طلاق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashidi talaghhhvakilll بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 23:08

طلاق توافقی چیست؟ طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زوج و زوجه (زن و شوهر) بنا به هر دلیل و علتی به این نتیجه می‌رسند که امکان ادامه زندگی مشترک برایشان مقدور نیست و تصمیم به جدایی و شروع مراحل طلاق توافقی می‌گیرند و به همین منظور در ارتباط با کلیه مسائل مربوط به زندگی مشترک، تعهدات، دیون و تکالیف آن با یکدیگر به تفاهم و توافق می‌رسند. در واقع شرایط طلاق توافقی همانطور که از نام آن پیداست بطور کامل بستگی به توافقات زوجین دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

حضانت فرزند یا فرزندان مشترک

نفقه زوجه و فرزندان، جهیزیه

اجرت المثل دوران زوجیت (در صورت وجود)

همچنین شاید از همه چالش بر انگیزتر، در مورد مهریه

پس از تقدیم دادخواست طلاق توافقی، باید منتظر تعیین وقت حضور در دادگاه خانواده جهت رسیدگی به موضوع باشید.

تعیین وقت رسیدگی، بوسیله ابلاغ الکترونیکی در سامانه ثنا به اطلاع زوجین خواهد رسید. همچنین صدور ابلاغیه بوسیله ارسال پیامک‌هایی به اطلاع زوجین می‌رسد

مشاور وکیل طلاق...
ما را در سایت مشاور وکیل طلاق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashidi talaghhhvakilll بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 23:04

بر اساس ماده قانون مدنی ، برای حضانت و نگهداری طفلی که ابوین او جدا از یکدیگر زندگی می کنند ، مادر تا سن هفت سالگی اولویت دارد . بر اساس این ماده ، در صورتی که والدین از هم طلاق بگیرند ، یا به هر دلیل جدا از هم زندگی کنند ، حضانت فرزند دختر تا رسیدن به سن هفت سالگی با مادر است و پدر در این خصوص حقی نخواهد داشت . در واقع ، قانونگذار حضانت فرزند دختر و همچنین حضانت فرزند پسر تا سن هفت سالگی را به این دلیل بر عهده مادر قرار داده است که عواطف مادری اقتضا می کند که فرزند نزد خودش باشد ؛ همچنین اینکه مادر در این سن قادر است که بهتر نیازهای فرزندان خود را برطرف کند .

حضانت فرزند دختر از هفت سالگی تا نه سالگی

بر اساس قانون مدنی ، برای نگه داشتن طفل مادر تا سن هفت سالگی اولویت خواهد داشت و پس از آن با پدر است . بنابراین ، حضانت فرزند دختر بعد از سن هفت سالگی بر عهده پدر قرار خواهد گرفت . ذکراین نکته ضروری است که فرزندان به محض اینکه به سن بلوغ می رسند ، از حضانت خارج می شوند ، بنابراین ، دختر تا سن بلوغ یعنی نه سال تمام قمری ، همچنان تحت حضانت پدر خود قرار دارد . البته در این سن ، کماکان مادر کودک از حق ملاقات با فرزند خود بهره مند است و نمی توان این حق را از او سلب کرد.

مشاور وکیل طلاق...
ما را در سایت مشاور وکیل طلاق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashidi talaghhhvakilll بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 23:03

رز بین “مشاوره وکیل حقوقی” و “اطلاعات حقوقی” اغلب نامشخص است.  به عنوان یک موضوع کلی ، فقط یک وکیل می تواند مشاور حقوقی واقعی را انجام دهد ، در حالی که هرکس غیر از وکیل می تواند اطلاعات حقوقی را بخواند. معمولاً ارائه مشاوره حقوقی یا وکالت غیر مجاز در وکالت یا وکیل غیرمجاز اصولا امری غیرقانونی است.در ادامه مقاله به بررسی وظایف مشاور حقوقی می پردازیم.

برخلاف اطلاعات حقوقی ، مشاور وکیل حقوقی به مشاور کتبی یا شفاهی در مورد یک موضوع حقوقی اشاره دارد ، که بر حقوق و مسئولیت های شخص مشاوره تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، مشاوره حقوقی واقعی به تجزیه و تحلیل دقیق قانون احتیاج دارد ، زیرا در مورد شرایط خاص شخص اعمال می شود.

از نظر حقوقی ، مشاوره دادن حقوقی به معنای عمل به وکالت است و فقط یک وکیل مجاز که شخص با او رابطه وکالت و مشتری را برقرار کرده است ، می تواند مشاوره حقوقی واقعی داشته باشد. به دلیل تعهداتی که از ارائه چنین مشاوره حقوقی ناشی می شود ، مشاور همچنین در نتیجه اطلاعات داده شده به برخی از حقوق و مسئولیت ها ملزم است.

افرادی که خواسته یا ناخواسته بدون مهارت قضاوت یا اختیار در این زمینه مشاوره حقوقی می دهند ، اساساً در عمل ، غیر مجاز قانون عمل می کنند و بنابراین در معرض مجازات دادگاه قرار می گیرند.

مشاور وکیل طلاق...
ما را در سایت مشاور وکیل طلاق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashidi talaghhhvakilll بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 23:01

حضانت پسر  مساله ای است که از دیر باز، گریبانگیر والدینی بوده که به هر علت جدا از یکدیگر زندگی می نمایند. پس از جدا زندگی کردن والدین به علت اختلافات خانوادگی یا طلاق، باید در خصوص اینکه فرزندان حاصل از ازدواج با کدام یک از والدین زندگی نمایند تصمیم گیری نمود. از این رو قانون گذار توجه ویژه ای به مساله حضانت فرزندان داشته است.

 

از اختلافات رایج میان والدین، سن حضانت فرزندان است. اینکه پس از جدایی، فرزندان تا چه سنی باید با مادر خود باشند و تا چه سنی با پدر خود. آنچه مساله سن حضانت را بیشتر محل اختلاف و در گیری می نماید، تفاوتی است که به موجب قانون جدید حضانت در خصوص سن حضانت فرزند پسر اتفاق افتاده است .

 

به همین مناسبت، قصد داریم در این مقاله، به بررسی سن حضانت فرزند پسر و قانون جدید حضانت  پسر بپردازیم و در پاسخ به این پرسش که حضانت بچه پسر با کیست، این موضوع را در سه مرحله زمانی، یعنی حضانت فرزند پسر تا سن هفت سالگی، حضانت فرزند پسر تا سن پانزده سالگی و حضانت فرزند پسر بعد از سن پانزده سالگی مورد بررسی قرار دهیم

مشاور وکیل طلاق...
ما را در سایت مشاور وکیل طلاق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashidi talaghhhvakilll بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 22:57

برخی افراد در پیگیری پرونده های حقوقی متحمل پرداخت هزینه های گزاف می شوند، به این علت که بدون دریافت مشاوره حقوقی پرونده خود را دنبال می کنند، یا آن را به دست افراد سودجو می سپارند. درحالیکه این افراد با مراجعه به موسسه وکلای تلفنی می توانند چارت قیمت ها را بررسی نمایند و با منصفانه ترین قیمت از خدمات حقوقی استفاده کنند. وکیل خوب با کمترین هزینه و در اسرع وقت پرونده اشخاص را پیگیری خواهد کرد و نتیجه دلخواه را به دست می آورد.

وکیل خوب تمام خدمات حقوقی مانند نگارش دادخواست، نگارش لایحه، انجام وکالت، تنظم قراردادها و… را با دریافت هزینه مناسب و منصفانه انجام می دهد و افراد می توانند با بررسی جدول تعرفه ها و مقایسه آن امور حقوقی خود را به وکیل خوب در موسسه وکلای تلفنی بسپارند.

مشاور وکیل طلاق...
ما را در سایت مشاور وکیل طلاق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashidi talaghhhvakilll بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 22:55